دلم میگیره

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

دلم میگیره

 

 

   گاه دلم از همه چیز میگیرد حتی اسمان ابی بالای سرم

حتی صدای چه چه پرنده ها وصدایی که همیشه عاشقش بودم

چرایش را نمیدانم اما تصور میکنم

که بهار نیز اینگونه است

در اوج سرسبزی اش

گاه می گرید و گاه زار می زند

در پاییز اینچنین است در اوج آرامش

گاه طوفانی میشود...

پس قلب من هم می توان اینگونه باشد...

چون مانند دریا و آسمان پاک و آرام و آبی است...

پس قبول کن که هر گاه دلم هوایت را داشت آرام برایت گریه کنم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, ساعت توسط masoud |